Μια «όνος» στο χωριό «μίλησε».


- Είπα Χριστός Ανέστη δυνατά διασχίζοντας ένα κεντρικό δρόμο στο χωριό μου και δεν απάντησε κανείς!

Οι ανθρωποι στο χωριό ήταν κλεισμένοι στα σπίτια τους.

- Ξαναφώναξα.. και τότε ξεπρόβαλε ένα μεγάλο κεφάλι  πίσω από κάτι χαλάσματα κουνώντας τα δύο τεράστια αυτιά του.

- Ένα κεφάλι ενός συμπαθούς γνώριμου ζώου από τα παλιά …τότε που όλοι το χλευάζαν και το ειρωνευόταν λέγοντας κάτι βαρύγδουπες  προσβλητικές εκφράσεις… Με κοίταζε περίεργα με τα μεγάλα αθώα του  μάτια!

- Χάρηκα που «κάποιος» με άκουγε και επανέλαβα πάλι δυνατά «Χριστός Ανέστη»..και τότε ένιωσα περίεργα  μου φάνηκε ότι το άκουσα καθαρά ..άκουσα μια φωνή από  την πλευρά του τοίχου να λέει «Αληθώς Ανέστη» και μετά μια δυνατή «κραυγή» σαν «γκάρισμα» αντήχησε σε όλο το χωριό !!

- Είμαι σίγουρος ότι έψαλε το «Χριστός Ανέστη» αφού πάψαν οι άνθρωποι να το λένε  το ψάλλουν τα ζώα στο χωριό μου…όπως «η όνος του Βαλαάμ..» μίλησε και η όνος στο χωριό μου…

- Εξάλλου γιατί όχι αφού το είπε ο ίδιος ο Χριστός…

- «Αν αυτοί (οι άνθρωποι) σιωπήσουν, οι λίθοι κεκράξονται»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου