Πνευματικό Κέντρο Ιερού Ναού Αγίας Σοφίας Πειραιώς

Μπούρμπαχη 24, 185 43 Πειραιάς,
210 42 03 990,
agiasofiapeiraios@yahoo.gr

Εορτολόγιο

Simply Dummy Text

Archive

Latest video-course

1-tag:Videos-800px-video

Campus

4-tag:Campus-500px-mosaic

About

This just a demo text widget, you can use it to create an about text, for example.

Testimonials

3-tag:Testimonials-250px-testimonial

Header Background

Header Background
Header Background Image. Ideal width 1600px with.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Logo

Logo
Logo Image. Ideal width 300px.

Section Background

Section Background
Background image. Ideal width 1600px with.

Section Background

Section Background
Background image. Ideal width 1600px with.

Contact Info

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting has been the industry's.

My Recent Works

Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text.

Ads block

Banner 728x90px

Courses

6-latest-350px-course

Section Background

Section Background

Search This Blog

ABOUT

Κατηχητικά Σχολεία Νεανικές Συντροφιές Νεανικές Δραστηριότητες

Φόρμα επικοινωνίας

Janie Doe

Janie Doe

UI Designer

It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software including versions of Lorem Ipsum.

Richard Roe

Richard Roe

UX Designer

It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software including versions of Lorem Ipsum.

Social Media Marketing

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been.

Web Development

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been.

Branding And Identity

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been.

Something about me

It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout. The point of using Lorem Ipsum is that it has a more-or-less normal distribution of letters, as opposed to using 'Content here, content here', making it look like readable English.

Στιγμές Ενοριακής Ζωής

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's.

SEARCH

Popular

SEARCH

Από το Blogger.

Ad Code

Responsive Advertisement

Slider

5/random/slider

Labels

Advertisement

Main Ad

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's.

About

Facebook

BTemplates.com

Comments

Recent Posts

Ad Home

Comments

Featured Posts

Recent Posts

Recent in Sports

Header Ads

Gallery

Top reviews

Ανακοινώσεις

Πληροφορίες

Κατηχητικά Σχολεία Νεανικές Συντροφιές Νεανικές Δραστηριότητες

20.000+ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ1.000+ Appartments

Search : Homes, Penthouse, Farmhouse etc.

Αναζήτηση

[recent]

About Me

Today's Highlights

Fun & Fashion

Simply Dummy Text

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.

Simply Dummy Text

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.

Simply Dummy Text

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.

Simply Dummy Text

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.

Blogger news

test gia ok

test gia ok

International

Melisa Edwards

Melisa Edwards

Food Critic

Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software.

Σάββατο, 23 Απριλίου 2016

Τι είναι η αγάπη;


Σε μια σχολική αίθουσα ένας μαθητής ρώτησε τη δασκάλα του:

-Κυρία, τι είναι η αγάπη;

Η δασκάλα θεώρησε ότι ο μαθητής άξιζε μια απάντηση αντάξια της ευφυΐας του. Καθώς σε λίγα λεπτά ακολουθούσε το διάλειμμα, η δασκάλα ζήτησε από όλους τους μαθητές της να ψάξουν στην αυλή και στον κήπο του σχολείου και να της φέρουν ό,τι διέγειρε μέσα τους το αίσθημα της αγάπης.
Τα παιδιά έτρεξαν έξω χαρούμενα και όταν επέστρεψαν η δασκάλα τους είπε:

-Θέλω το καθένα σας να μου δείξει τι έφερε.

Ο πρώτος μαθητής απάντησε:

-Εγώ έφερα αυτό τα λουλούδι. Δεν είναι ωραίο;

Όταν ήρθε η σειρά του δεύτερου, είπε:

-Εγώ έφερα αυτή την πεταλούδα. Κοιτάξτε τα πολύχρωμα φτερά της∙ θα τη βάλω στη συλλογή μου!

Ο τρίτος μαθητής συμπλήρωσε:

-Εγώ έφερα αυτό το πουλάκι που έπεσε από τη φωλιά του. Δεν είναι αστείο; Έτσι οι μαθητές ο ένας μετά τον άλλο, έβαζαν πάνω στην έδρα ό,τι είχαν φέρει από την αυλή.

Αφού τελείωσε η εναπόθεση των αντικειμένων, η δασκάλα παρατήρησε ότι μια μαθήτρια δεν έφερε τίποτα, αλλά παρέμενε σιωπηλή όλη την ώρα. Ένιωθε μάλλον ντροπή που δεν είχε φέρει τίποτα. Η δασκάλα στράφηκε προς το μέρος της και τη ρώτησε:

-Είσαι καλά ,παιδί μου; Τίποτα δεν βρήκες;

-Με συγχωρείτε, Κυρία. Είδα το λουλούδι και ένιωσα το άρωμά του∙ σκέφτηκα να το κόψω αλλά προτίμησα να το αφήσω στη θέση του για να συνεχίσει να δίνει το άρωμά του για μεγαλύτερο διάστημα. Επίσης είδα την πεταλούδα, πολύχρωμη και χαριτωμένη. Φαινόταν τόσο χαρούμενη που δεν θέλησα να τη φυλακίσω. Είδα ακόμη και το πουλάκι να πέφτει από τη φωλιά του καταγής και καθώς σήκωσα τα μάτια μου προς το δέντρο, παρατήρησα το θλιμμένο βλέμμα της μανούλας του και προτίμησα να το βάλω ξανά στη φωλιά του.

Γι’ αυτό, κυρία, μαζί μου έφερα το άρωμα του λουλουδιού, την αίσθηση της ελευθερίας της πεταλούδας και την ευγνωμοσύνη που παρατήρησα στα μάτια της μάνας του μικρού πουλιού. Πώς μπορώ όμως να σας δείξω αυτά που έφερα;

Η δασκάλα ευχαρίστησε τη μαθήτρια, βαθμολογώντας την με άριστα. Ήταν η μόνη που κατόρθωσε να αντιληφθεί ότι «μόνο την αγάπη μπορούμε να κουβαλούμε στην καρδιά μας.»

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου