Τι είναι η Ευτυχία!!


Ο Νιγηριανός δισεκατομμυρι­ούχος Φέμι Οτεντόλα σε μια συνέντευξή του αποκάλυψε ότι η προσωπική του πορεία πρός την αληθινή ευτυχία πέρασε τα εξής τέσσερα στάδια: «Πρώτα πίστεψα ότι θα βρώ την ευτυχία συγκεντρώνοντας πλούτο. Έγινα ένας από τους πλουσιότερους ανθρώπους, αλλά δεν βρήκα την ευτυχία. -Μετά άρχισα να συλλέγω πανάκριβα έργα τέχνης και πολύτιμα αντικείμενα. Διαπίστωσα ότι η λάμψη τους δεν κρατάει πολύ. -Έπειτα έβαλα στόχο να γίνω μεγάλος εφοπλιστής. Κατάφερα να προμηθεύω το 95% του πετρελαίου σε όλη την Αφρική και να αποκτήσω τον μεγαλύτερο εμπορικό στόλο στην Αφρική και την Ασία. Κι εκεί δεν βρήκα την ευτυχία που ζητούσα. -Τελικά κάποιος φίλος μου μοῦ ζήτησε να του αγοράσω αναπηρικά καροτσάκια για 200 ανάπηρα παιδιά. Τού έδωσα τα χρήματα, αλλά μου ζήτησε να πάω ο ίδιος να τα μοιράσω στα παιδιά. Πήγα και τους τα μοίρασα με τα ίδια μου τα χέρια. Δεν περίμενα να νιώσω τόση χαρά μέσα μου. Ήταν συγκλονιστικό! Όταν κάθισαν στα καροτσάκια τα πρόσωπά τους έλαμπαν και άρχισαν να παίζουν! Ήμουνα έτοιμος να φύγω, όταν ένα παιδάκι με πλησίασε με το καρότσι και μου άρπαξε τα πόδια. Το ρώτησα: «Θέλεις κάτι άλλο;» Η απάντηση που μου έδωσε όχι απλώς με γέμισε απερίγραπτη χαρά, αλλά άλλαξε τελείως τη φιλοσοφία μου για το τι είναι ζωή». Τού είπε το παιδάκι: «Θέλω να σε δώ καλά, για να θυμάμαι το πρό­σωπό σου. Και έτσι όταν σε συναντήσω στον παράδεισο, να σε αναγνωρίσω και να σε ευχαριστήσω για μια ακόμη φορά»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου