Γιατί το σκοτάδι φεύγει μόνο με το φως;


Γιατί το σκοτάδι είναι ανυπόστατο, δεν έχει ουσία. Γιατί το σκοτάδι είναι η έλλειψη του φωτός.

Έτσι ο μεγαλύτερος εχθρός του σκότους είναι το φως.

Σε μία περίπτωση όμως μπορούμε μόνο με την δύναμη της χάριτος να βγάλουμε από το σκοτάδι φως. 

Πότε; Και πώς;

Δια της μετανοίας!

Βλέπω την κακία μου, την αμαρτία μου,τα σκοτάδια της ψυχής μου, μετανοώ, κλαίω, θρηνώ, αναζητώ το φως, αναζητώ τον Θεο.

Αναλαμβάνω τις ευθύνες μου, νήφω, υπομένω,και μέσα μου καλλιεργείται ο καινούργιος άνθρωπος που βγαίνει από την μετάνοια.

Η μετάνοια, που είναι ο άλλος νους, ο νους που μας χαρίζει ο Θεός μέσα στην καρδιά μας. Έχει την δύναμη να κάνει το σκοτάδι φως.

Μπορεί κάποιος να είναι βλάσφημος, ασεβής, μπορεί να κάνει αμαρτίες, αλλά έχοντας μέσα του τα σπέρματα του Θεού, που είναι τόσο ισχυρά, ο Θεός τα καλλιεργεί και βγαίνει μια καινούργια φύτρα, ένα καινούργιο βλαστάρι, το οποίο δίδει καινούργια ζωή. 

Από το σκοτάδι και το χάος ανατέλλει φως και ζωή !

Και αυτό γίνεται μόνο με την μετάνοια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου