Αργύριά μου!


-Στρίβοντας να αποφύγω το ζητιάνο,-κέρδισα δέκα η είκοσι λεπτά ίσως και παραπάνω. 

-Φεύγοντας νωρίς από το σπίτι -απόφυγα τον έρανο την Τρίτη. -Έτσι μου έμεινε  στην τσέπη 1 € και κάτι…

-Πάω στην Εκκλησία να ανάψω ένα κεράκι -αν δεν με βλέπει ο παπάς..γλιτώνω κι από κεί κάτι…

-Την Κυριακή στην Λειτουργία μόλις βγαίνει ο δίσκος,-σκύβω το κεφάλι σαν να με πήρε ο ύπνος… -φαίνεται σαν η προσευχή να με έχει συναρπάσει …-μα εγώ και από εκεί γλιτώνω κάτι.

-Στο φίλο που μου ζητά να του δανείσω (Είπα «δεν έχω και λυπάμαι»)-φοβούμενος ότι δεν θα τα πάρω πίσω….

-Βλέπω τυφλό φτωχό στο δρόμο χωρίς ελπίδα,-σκύβω το κεφάλι μου και κάνω πως δεν τον είδα.

-Είναι τυφλός αυτός και δε με βλέπει.. -Κρατώ κι άλλο ευρώ μέσα στην τσέπη.

-Κέρδη μικρά που έβαλα στην μπάντα …-Και όμως κάνουν αργύρια τριάντα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου