Καλά Χριστούγεννα!


Σήμερα, δύο χιλιάδες χρόνια μετά, υπάρχουν άνθρωποι που αγνοούν ότι γεννήθηκε ο Θεάνθρωπος, όπως υπάρχουν και άλλοι που το γνωρίζουν αλλά είναι  αδιάφοροι για το μεγάλο αυτό γεγονός της γέννησης Του.

Όλοι οι άνθρωποι πάντοτε  αναζητούσαν και σήμερα αναζητούν έστω και εν αγνοία τους ένα σωτήρα και λυτρωτή που θα τους λυτρώσει από τη μοναξιά, το άγχος, το φόβο,τη φθορά και το θάνατο.

Η Εκκλησία μας ωστόσο κάθε Χριστούγεννα και κάθε μέρα επιμένει να μας προσκαλεί να γνωρίσουμε αυτό τον Σωτήρα.

Να γνωρίσουμε  να το βάλουμε στην ζωή μας και να σχετιστούμε  μαζί του με αυτό τον λυτρωτή που καταδέχτηκες να γίνει άνθρωπος.

«Σήμερον η παρθένος τίκτει ένδον εν τω σπηλαίω.» 

Ποιόν τίκτει; Τον Λυτρωτή του κόσμου!!

Σε ποιο σπήλαιο;

Σίγουρα στο σπήλαιο της βηθλεέμ που φιλοξένησε τον μικρό Ιησού ,παράλληλα όμως και ένα άλλο «σπήλαιο».Το σπήλαιο της ψυχής μας-ταπεινή καρδιά-που καλείται κάθε μέρα και κάθε Χριστούγεννα να τον υποδεχθεί και να τον φιλοξενήσει.

Έτσι απλά,αθόρυβα, μυστικά, καρδιακά, να γεννηθεί μέσα μας ο Χριστός! Να γίνουμε ένα μαζί Του και Εκείνος μαζί μας. 

Σήμερα, όχι στο παρελθόν όχι στο μέλλον. Ελεύθερα. Όχι από ανάγκη πίεση η φόβο!!Αν θέλεις, όσο θέλεις, όποτε θέλεις.

Η Αγάπη δεν πιέζει, προσκαλεί, περιμένει τον αγαπημένο ν’ ανταποκριθεί στην αγάπη της.Μια τέτοια ομολογία και «εξομολόγηση»του Ιησού για τον πόθο του να σχετισθεί μαζί  μας για να μας κάνει να τον ποθήσουμε  και μείς.Με ένα γλαφυρό τρόπο μας  διασώζει ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος.

«Εγώ για σένα πατέρας, εγώ αδελφός, εγώ σύζυγος, εγώ σπίτι, εγώ τροφή, εγώ ρούχο, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιο, ό,τι θέλεις εγώ. 

Να μη σου λείψει τίποτα. 

Θα δουλέψω εγώ. Ήρθα να σε υπηρετήσω, όχι να με υπηρετήσεις. 

Εγώ και φίλος, και μέλος του σώματός σου και κεφάλι, και αδελφός και αδελφή και μητέρα, όλα εγώ. 

Μόνο να είσαι κοντά μου. 

Εγώ φτωχός για σένα και αλήτης για σένα. 

Στο σταυρό για σένα, στον τάφο για σένα,.

Στον ουρανό παρακαλώ για σένα τον Πατέρα μου, στη γη έρχομαι πρεσβευτής του Πατέρα μου για σένα.

Εσύ είσαι τα πάντα για μένα, και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος μου και μέλος του σώματός μου. Τι άλλο θέλεις;» 

-Καλα Χριστούγεννα και με τον Χριστό!


π.Ευθύμιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου